15 Mars

Idag har jag varit väldigt kreativ, städat och fixat hela dagen. Känner mig lite duktig faktiskt för har tatt tag i saker som bara legat i hörnet som man låtsas inte se ett bra tag nu men nu är allt borta! Har till och med städat kylskåpet så nu ser det kanon fint ut därinne. Trodde jag hade tvätt tid ikväll också men ickesanicke, det var i morgon som det var så jag får tvätta undan då.

Har till och med varit en sväng hos mormor idag som bjöd på ny bakat bröd. Det var alldeles för nyttigt för mig så hon skulle baka ett lite ljusare bröd som kanske faller mig mer till smaken.

Satt och såg på halv åtta hos mig och det var väldigt underhållande. Tanten som dom var hos idag verkar lite smått förvirrad och det är rätt kul!
Ska också försöka ta mig in och se en Leksandsmatch nu också när dom kankse lyckas ta sig upp i elitserien. men jag har inge större förhoppningar faktiskt. Man hoppas ju att dom lyckas ta sig upp en gång för alla men det är lite tveksamt från min sida. Ska se om far min kanske har lust att åka in på en match få lite umgänges tid med honom :)

Ska upp tidigt till LSS imorgon sen efter det ska jag till MVC så har fullt upp hela dagen. Nu blire film och sömn, det ska bli så skönt att sova!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0