30

Idag så går jag in i v 30 och det känns lite läskigt. För ett tag sen så var v 30 så långt långt borta men nu så är jag här och mitt nästa mål är 35 sen 38 sen får den ploppa ut om den vill:)
Gud vad denna tid har gått fort och jag tycker inte alls att jag är så stor som jag ville vara i denna vecka men ändå så är min bebis fet. Hur går det ihop? På ett sätt är det väl kanske bra att jag växer sakta så slipper jag få massa bristningar så jag ska väl vara glad att jag är lite mindre.
För sen när knotten ploppat ut då äre dags för att bli mindre, då ska vi ner MASSA kilon så det ska bli en intressant resa för fyfan vad vi ska slita.

drömde sjukasta drömmen inatt, skit kul men väldigt skum. Jag, pullan och therese skulle spela innebandy i en danslokal och så skulle vi tydligen ha byxor på oss i samma matrial som sjukhushandskar. När vi fårr på oss dom så började vi dansa till sarek... INTE OKEJ! Men fyfan vad jag skratta när jag vaknade, ni kan ju själv tänka er.
 Vaknade också och såg sol och förhoppningsvis massa plus så detta jävla skit väder försvinner och min vår kommer hit! Nu är jag trött på detta väder och har varit lite deprimerad i helgen när det blev snöstorm och skit.

Ja och så har Kiras ena tutte svällt upp som fan och ser lite mysko ut, måste ta och kolla upp det. Tecknade iaf en försäkring på henne igår för vi har varit väldigt slarviga och inte tatt tag i det tidigare men nu så äre gjort.
Hoppas det blir bättre för hon mår som vanligt bara att hon är svullen.
Ska ta och klä på mig och gå ut med byrackan nu när solen skiner.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0