Fredag

Äntligen helg, har dock varit hemma halva veckan men det är skönt med fredag! Har varit en jobbig förmiddag med massa saker som hänt, känner mig lite maktlös nu men saker och ting blir förhoppningsvis bättre.

Ikväll ska jag iaf se hockey, kanske blir sista matchen för brynäs? vem vet? Tror inte dom klarar av att vinna 3 raka mot djurgården så det är nog hejdå brynäs i detta slutspel. Och hur tycker det att det går för leksand då? Nu är det dags för skärpning, kan inte hålla på så här om vi ska upp i elitserien det fattar ju alla. Ska kanske in på match på måndag med far och se Leksand-Rögle. Kan bli mycket intressant.

Annars så känns det som en fullpackad helg. I morgon ska vi på badminton när min lillasyster ska spela och sen ska bror spela innebandy så ska it och heja lite på han och sen kanske fara in till sandviken och hälsa på morbror och Linda, om dom svarar för det är inte min morbror den bästa på. Ska ta och handla lite nu sen hem och försöka få iordning lite så det är ngt städat inför helgen så man slipper ha det i ryggsäcken. Jävla disk!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0