Hospital

Igår satt jag HELA dagen på gävlesjukhus vilket inte var det man ville spendera sin dag med men iaf så kom mormor och höll mig sällskap vilket underlättade massa!
Fick iaf gå igenom en hel del saker men de vet fortfarande inte riktigt vad som är problemet men får se om saker och ting blir bättremed tiden. Men nu så ska vi inte tänka mer på det för nu är det snart påsk!
Har tvingat petter att köpa ett påskägg åt mig annars blir det stryk.

Pratade med mormor idag också så hon skulle bjussa på påskmiddag i helgen och sen så ska vi på påskmiddag hos bengt på måndag. Det ska blir så himla gott med lite påskmat, alltid godare när det är gratis också!

Idag ska jag ta och storstäda och hoppas på att mina filmer som jag beställt kommer för nu är det en vecka sedan jag beställde dom, köppt 3 filmer till mig och 2 filmer till P som jag tror han kommer bli glad över.
Håller tummarna att dom kommer idag så jag kan mysa framför tvn och koppla av, vilket kan behövas efter gårdagen.

Glad påsk!

10 veckor och en dag kvar till BF! Vill ha juni.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har hänt?

2010-03-31 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0