Pucko!

Känns som om dagarna bara flyger förbi nu förtiden. Varit så fint väder de senaste dagarna också så det har gjort att humöret är på topp. Det har ju knappt hänt någonting sen sist jag skrev, jag har inte heller varit kreativ och försökt fixa en kabel till datorn så jag får ström i den.
Fick iaf massa fina presenter som jag är kanon nöjd med, ska försöka att inte döda blommorna som jag fått och vi får väl se hur det går.

Nu har knotten i magen börjat röra sig lite mer än tidigare. Den hade några dagar som den var så lung så jag trodde den gått och gömt sig långt långt borta. Men nu är det iaf liv i lådan och det gillar vi. Fick till och med en spark på revbenet när jag satt på lektion i tisdags så jag hoppade till så jag tror alla kollade på mig som om jag var dumihuve, men det bjuder jag på!

Idag var jag och Linda in till valbo en snabbis. Hittade inge speciellt, ett linne, en tröja och ett halsband sen så köppte jag också 2 tröjor till P. Vi hade planerat en lugnt och sanad dag inne i valbo men så ringe de och skicka ut linda på arbete så vi fick avrunda, ta en mattur till donken sen fara hemåt. Men trevligt vare!

De ringde iaf från LSS idag och jag ska dit på tisdag för att skriva papper och så sen ska jag bege mig ut i praktik i 5 veckor. Ska bli riktigt kul, hoppas jag får gå med någon trevlig människa och att vädret kommer vara kanon fint så man kan vara ute mycket. Jag tror det kommer bli kanon och så har man någonting att göra om dagarna också.. Kira blir ju lite ensam men får fara hem på lunch och så, det ska nog gå bra!

Nu är det inte långt kvar till dagen D, hoppas veckorna flyger fram .. 12 veckor och 6 dagar kvar till BF!
Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova för jag var uppe tidigt och tvättade imorse.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0