Söndag

Skrev ett långt inlägg tidigare men allting försvann för jävla internet loggades ur som det gör ett x antal gånger när man har det igång.
Iaf så tycker jag att värmen ska komma tillbaka, håller ju på att frysa ihjäl ute nu när det blåser så jävla mycket. Vi tog oss ändå till time för kaffe och varm choklad och det tyckte Kira var skit roligt för hon sprang och försökte ta ankorna. Hon är förjävla stark och det är inte lätt att hålla i henne när hon vill dra iväg. Var tvungen att släppa taget en gång för annars hade jag flygit. Hon spang rakt ner till vattnet och till våran stora förvåning så hoppade hon i vattnet. Kira som aldrig badar annars utan man får tvinga i henne i vattnet på sommarn. Men inte nu, nu hoppade hon i det iskalla vattnet efter alla ankorna. Så när vi kom hem så tog jag och duchade henne så nu är hon varm, ren och fin!

Jag har också lagat lamm idag för första gången i mitt liv och det gjorde jag förjälva bra! Det vart halft blodigt, saftigt och det bara smälte i munnen på en. Gjorde också sås av skyn och klyftpotatis till och vilken hitt det blev. Jag är en höjadre på att laga mat ibland:) Hoppas bara bebisen inte mår dåligt nu när jag ätit blodigt kött men en gång under nio månader ska väl inte alls spela någon roll.

Nu ska jag fortsätta att se wallander sen ska jag och P ta och lägga oss. Han ska upp tidigt och jobba i morgon och jag ska ta en städdag, ficka och dona lite här hemma. Min sista lediga dag ska jag ta hand om Kira så mycket jag bara kan för sen blir hon enam om dagarna.





Bjuder på en gammal, rätt ful, bild på mig och P^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0