18 Maj

Jag är nu hemma helt ensam då julia kom och hämtade kira i morse för de skulle ut på promenad med skolan och karln han jobbar i vanlig ordning. Jag har iaf gjort någonting vettigt idag och det är jag stolt över, jag har nämligen gjort klart alla instuderningsuppgifter och det var på tiden! Nu har jag bara en sak att klura ut och det är det här med föräldrarpenningen, jag har fått hem massa papper men jag fattar NADA. Ingenting förstår jag verkligen. Jag har skrivit mitt namn det är väl det ända som jag förstår på den jävla blanketten. Jag får helt enkelt gå till någon som är duktigt och kan förklara för mig vad jag ska göra så jag får någon ordning på det.

Idag är det precis en vecka kvar tills min mor kommer hem och nu kan jag lova att tiden går saktare än någonsin. Det är fan brottsligt att tiden ska gå så jävla sakta. + att jag inte har någonting att göra heller det stör mig mest, INGENTING och då menar jag ingenting har jag planerat. Nej nu ljuger jag, jag ska ju till MVC på torsdag klockan 11... Men sen INGENTING! Känner att jag behöver ha någon form att aktivitet, kanske ska ta mig och spela lite boll med gamlingarna brevid höghusen de ser alltid ut att ha så kul, sol som regn.

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, Kira kommer hem vid 1 men då är väl hon helt slut och ska sova hela dagen så jag blir nog inte klokare av det. Kanske ska höra vad Linda gör och terrorisera henne lite, det var ett tag sen. We´ll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0