26 Maj 2010

Det har hänt så mycket nu de senaste dagarna så därför kommer jag inte ihåg någonting nu! Men det är väl så när man börjar bli gammal, går inte begära så mycket.
Nu är iaf mamma äntligen hemma så dagen har spenderats med henne då vi hunnit med en hel del må jag säga. Vi har hunnit handla, fikat med maggan, promenerat, kollat på hus, halvspytt i brors lägenhet (då han hade gamla matlåder i en väska) och ja vad har vi mer gjort.. tagit det lugnt och ändå är klockan bara 4.

Inte ska man lite på väderprognosen heller för denna vecka skulle det bli skit väder men jag tycker ändå det vart riktigt hyfsat. Som i måndags var vi ut och grillade i långsjön och det var kanon väder, idag har det vart soligt men dock inte lika varmt som innan men solen har ändå varit framme och det har inte regnat. Jag är ändå nöjd!

Imorgon får vädret göra precis som det vill för jag har nämligen lektion hela dagen i morgon så jag bryr mig inte ett dugg. Och fredagen bryr jag mig inte så mycket heller för då ska jag in till sandviken och sedan på kvällen blir det tacomys hemma hos mor.

Nu ska vi dra oss ut i skogen en vända för att släppa loss hunden och njuta lite av dagen innan man ska hem och tvätta och dona. Kanske blir en vända till mor på kvällen och se hur hon har det för den tvätthögen hon skulle tvätta lär ju stackarn vara helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0