27 Maj

Denna dag har verit otroligt seg då jag suttit i ett klassrum hela dagen och öst in mig information. Det är inte skit kul att plugga men måste säga att den här utbildningen är 100 gånger roligare än någon annan utbildning jag gått så det är positivt men det var skönt att komma därifrån.

Gick hem och tog det lugnt innan jag gick förbi mor en sväng och rullade lite köttbullar sen kom P efter så blev ví bjudna på mat. Så nu sitter vi hemma deckade framför tvn och är proppmätta. Är så sjukt jävla trött också då jag inte alls lyckas sovit ngt i natt, bara slummrat till och "drömt" korta skumma drömmar. Jag har legat och halvsovit hela natten och jag måste ha drömt att jag haft ont i magen och kännt massa tryck neråt och så har jag vaknat och varit kissnödig. Så varje gång jag slummrade jag till så har jag trott att nej.. nu är det dags.. nu kommer det sätta igång. Men så vaknade jag igen och var kissnödig och hade inte alls nå ont i magen av värkar. Det var hur skummt som helst och nu är jag helt slut så det blir inte en långvarig kväll för mig.. Upp tidigt ska jag imorgon också så vi får se hur det går!



Du är förjävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0