29 maj 2010

Lördag och vädret ute är alldeles för tråkigt, regnar och skit. Blir nog ingen utflyckt direkt men till torsåker ska vi ändå och underhålla familjen annorlunda. Vi får se vad vi hittar på och vad dom har planerat.

Iaf så har vi fått hela 2 grillinbjudningar såhär på morgonkvisten så nu ska vi bestämma vad som händer under
kvällen. Fast nu sitter jagf här och tittar på vädret och det ser ut som om det ska bli åska idag och då tänker fan inte jag sitta ute och grilla! Inte en chans.. Om jag får bestämma så låser jag helst in mig på toa med täcket över huvudet när det åskar. Vi får väl hoppas på att vädret har fel idag med som de haft hela veckan redan.

Ska försöka få liv i karln som ligger och sover och sedan göra oss iordning för att bege oss till torswille. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0