35

Idag är det 5 veckor alltså 35 dagar kvar till BF så jag har gått fulla 35 veckor, lite läskigt vad alla siffrorna matchade varandra. Tiden för tillfället går väldigt väldigt segt, jag bara går här och väntar på att den ska komma ut så jag får någonting att göra på dagarna. Det är så sorligt när jag tittar i min allmänacka för där är det helt TOMT, jag har verkligen ingenting planerat nu dom sista veckorna och det är lite trist. Har man saker planerat så går allting mycket fortare. Hade jag pengar så skulle jag nog inleda något slags projekt som jag kan roa mig med tills lille-a kommer.

Och igår längtade man inge mindre heller när man var till Jennie och deras nytillskott, Alva. 9 dagar gammal var hon och pytte pytte liten, hur söt som hellst! Men jag är ju så rolig för när jag kom in och satt mig i soffan så skjutsar hon över lillan till mig och jag blir helt stel, verkligen helt stel. Jag fattar inte att så fort jag får en bebis i famnen så stelnar jag och blir helt svettig, hur fan ska jag klara detta?!




Lille Alva, 9 dagar gammal:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0