Äntligen!

Jag har äntligen fått sova var typiskt att man skulle upp tidigt för att gå till mvc men jag är nöjd att jag sovit bra inatt. vaknat endast 3 gånger men har inte legat ovh vridit mig någonting men ändå sitter jag här nu och gäspar som en tok, kanske tar en liten powernap vid lunch?!

Nu har våran krabat fixerat sig så nu är den redo för att se världen, eller ja den kommer väl inte förns om 6 veckor ändå bara för att jävlas med mig. Men allt såg bra ut och det blev förlossningförberedelse planerat till nästa möte så blir väl lite mer verkligt då kanske.

Idag ska jag ta tag i plugget och det är med basta! för det måste vara klart idag för imorgon ska jag till AF och gå igenom allt vi skrivit och allt vi läst, skulle vara en miss om man inte gjort det man skulle. Ska nog gå upp till färghuset också och se hur mycket tapetklister kostar och börja ta tag i sovrummet också så det är klart innan den lille kommer. Hittade ingen bra färg på ÖB heller måste nog isf blanda 2 färger så jag får fram den jag vill ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0