Årets första grillning

Årets första grillning är gjort i storstaden torsåker. Underbart gott och som vanligt med mat som är så gott äter jag alltid alldeles för mycket så jag mår illa efteråt. Och inte nog med den goda maten så bjöds det på chokladpudding eferåt, inte alls illa!
Förutom grillning så har det ju varit kanon väder idag, sjuklig sommar värme.

Ioch med det varma vädret drog vi till sandnäs med Kira och Ronja, var mycket uppskattande såg det ut som. En till som uppskattade att vi åkte ut till sandnäs var petter som alltid oavsett väder ska göra upp eld. Denna gången gick det inte så bra så veden var som han använde var dyngsur så det blev en kortvarig brasa.

Nu är vi äntligen hemma iaf och jag ska försöka mig på photoshop en gång till då det var rena kinesiskan för mig igår när nicklas försökte förklara hur man gjorde. Fattade NADA! Får leka mig fram men han kommer om ett tag så får han visa några saker som jag måste kunna så jag kan fixa mina bilder som jag vill. Gjorde några i går, eller en bild fast i olika färger men den är jag rätt nöjd med!


En utav bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0