Ensam lördag

Dagen har bara seglat förbi och ingenting nyttigt har jag gjort heller. Har varit i Torsåker mest hela dagen och nu sitter jag här hemma helt ensam då alla är ute i skogen och grillar. Jag pallade verkligen inte följa med då mitt huvud håller på att sprängas, snoret rinner och jag är allmänt slut i kroppen. Så istället för skogen så slappar jag framför tvn med både pizza och godis, det är inte alls illa det måste jag säga. Tog med mig film från torsåker också så jag lägger mig nog tidigt och myser i sängen med film och väntar tills karln kryper ner.

Snart så ska jag roa mig med lite hockey och bara ta det lugnt hoppas på att min huvudvärk försvinner och att jag kan sova inatt. 4 veckor till minst får jag sova som en skit och sen kanske jag inte få sova mer men jag får iaf ligga skönt!



Lillfisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0