Fascinerad

Har varit ute på en skogsprommis med kira och petter, var skönt att komma ut lite. Fast när vi var på väg mot bilen så sticker kira före och håller på att bli påkörd av en lastbil, tackgode att han körde sakta och hann stanna innan. Hon är helt galen! Men det gick ju som sagt bra så men jag tycker lite synd om stackars chaffören som säker trodde det var en varg där ett tag.

Men idag är en såndär speciell dag för mig för idag är första gången jag har på mig ett par tajta jeans som sitter bra och som jag får på mig! Jag är helt chockad att dom sitter så jävla bra trots att jag är lika stor som en val. Tack gud för dessa mamma jeans som sitter som en smäck på mig. Jag är överlycklig, levt i mina mjukisar nu i ca 7 månader så det är rätt skönt att få ha jeans och känna sig normal och fet inte bara fet. Synd bara att snygga mamma jeans är så jäkla dyra, du hittar inte ett par under 500. Känns lite surt egentligen att betala 500 spänn för ett par byxor som du bara ska använda en kortare tid. Men jag ÄLSKAR dom! Jag är fascinerad över hur bra dom sitter över lår, rumpa och höfter. Ja nu vet ni vad som gör mig glad så här på senare dagar, snygga jeans!

Snart blir det att smaska mumsigmat.. Panerad schnitzel, klyftpotatis och bea.


Ni ser.. tajta men jag får tamefan på mig dom! AWESOME!




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att det finns sponsorer, hi hi. Håll Kira i koppel. Vill hinna hem innan hon gör något dumt. Älskar dig. Ses snart

2010-05-05 @ 04:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0