Första doppet

Idag tog petter och mackan första doppet i år och kira simmade så duktigt för första gången så nu kan hon till och med bada utan att bli panikslagen. Jag skippade att hoppa i utan satt och var eld vakt och försökte få lite färg på döfläsket och nog satt det sig lite, hoppas jag iaf!
Vi har iaf haft en underbar lördag måste jag säga vi har varit igång hela tiden. I förmiddags åkte vi till badplatsen alldeles före golfen där kira både kunde springa och bada, vi satt och njöt av solen. Efter det tog vi tag och städade lite här hemma och sedan ännu en liten prommis i solkenet innan hockeyn började, tyvärr ska ju sverige vara sämts och fölora men jag hade inge större förhoppningar heller för vi är ju inte skitbra när det gäller. 

Under hockeyn började molnen komma men mot slutet av matchen försvann de lite så vi passade på att åka ut och njuta medans solen var framme och det slutade med sandnäs där bror och P tog sig ett varsit dopp, jag skippede som sagt det denna gång och spar mig till nästa istället.

Jag tror att både mamma och mormor börjar bli lite nervös att jag ska föda nu vilken dag som helst, haha! Och min bror är orolig att jag ska börja få verkar på tisdag när vi ska hämta mor. haha, det är bara jag som inte tror att den här saken i mig aldrig kommer att komma ut, den kommer vänta tills sista dagen och vara allmänt dryg mot sin mamma! Lika bra att ställa in sig på att gå ett x antal dagar över tiden, jag blir väl den ända av mig, mamma och mormor som går över tiden. Fattas ju bara det.







Härligt härligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0