Freedag!

Äntligen så är det helg, fyfan vad skönt att få lite tid med karln. Idag så ska vi spendera kvällen hemma hos moder där det bjuds på tacos och mumsigheter. Sen imorgon far vi till Torsåker och spenderar dagen med pappa och småsyskonen, får se vad det blir för väder om vi kanske drar ut på någon utflyckt. Får hoppas det blir samma väder som idag, inte för varmt och inte  för kallt.

Nästa fredag ska iaf jag och mor spendera förmiddagen på karisma spa i sandviken. Det ska bli riktigt underbart att koppla av lite och ta hand om sig själv. Fast jag har mina förhoppningar på att våran krabat kommit ut då redan! Men man ska väl inte hoppas på förmycket..

Nej jag har ingenting att skriva så jag skiter idet.. Går och hämtar karln från jobbet och laddar inför kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0