Hel slut.

Efter att spenderat över 3 och en halv timme i skogen så är alla här hemma helt slut, petter har redan gått och lagt sig och kira ligger helt död här brevíd mig. Jag slängde in henne i duschen när vi kom hem för hon var inte så fräsch efter skogen då det var både blött och lerigt, men hon trivdes som fisken i vattnet i skogen.
Vi fixa kanon go middag också, flintastek och potatissallad var riktigt riktigt jäkla gott! Fattades bara lite sol och ett glas vin så hade det varit pricken över i´t! Men fastän det regnade när vi åkte ut så vart det kanon väder framåt kvällen det var till och med lite blått på himlen på visssa ställen. Så vi har haft en underbar fredag i skogen tillsammans.

Nu så sitter jag halvdöd hemma framför talang och sedan blir det nog sängen för mig med för om det är väder imorgon tänkte jag och petter ta en tur runt 4,5 på FM innan hockeyn börjar klockan 13.45. Det är så skönt att man är så pigg och allert trots 19 dagar kvar till BF så jag har tur, riktigt tur att jag mår så bra och att jag är så pigg.
 Känner mig inte alls gravid utan bara lite fetare än vanligt, det ända som är att att jag vet att det som finns därinne och att den ska komma ut snart så jag vill ju ingenting annat än att ha min lille krabat i famnen. Det är just väntan på att den kommer som är jobbig allt annat har faktiskt gått som en dans på rosor, lite små hack på vägen men i helhet har jag haft en underbar graviditet men längtar tills den är över! Snart så kommer våran krabat.. snar så.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, jag måste ju erkänna att du är inte den ända som längtar :P

2010-05-22 @ 09:00:53
Postat av: Hanna

Sv: Det är bra! Då kanske den lille/a jäkeln vill titta ut inom 2 veckor:)

2010-05-22 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0