Hockey VM

Idag startar hockey VM, som jag har längtat till att ha någonting att göra. För mitt schema fram tills förlossningen ser ganska glest ut, tyvärr. Men jag och linda kom fram till att vi skulle tapetsera vårat sovrum innan knotten kommer så det får bli ett projekt som får tiden att gå en liten stund. Sen får vi se om jag ska måla också men det får blir ett annat projekt.
Tyvärr så spelar ju inte sverige förns söndag så blir öppningsdags med USA-Tyskland skönt att få se lite hockey istället för den där tråkiga jävla fotbollen men vad gör man inte för kärleken?

Nu är det inte heller långt kvar till mor kommer hem, hon kommer hem fråm malaysia i morgon och så skulle hon beställa biljetter till nästa vecka. Det är allt från 18 - 20 dagar tills hon kommer hem så det är inte alls långt nu. Ska bli skönt att få lite vettigt sällskap för man har det inte lätt när man lever med en skåning;)

Om 2 veckor och 5 dagar så får vår lilla knotte mer än gärna komma ut, vi får se om mina medel hjälp eller inte. Dock har jag väl inte gjort så mycket för att den ska komma ut lite tidigare än att hoppas. Jag promenerar ju väldigt mycket, springer i trappor, dammsuger och om 2 veckor ska jag tvätta fönstren för det har jag hört är ännu en grej som kan hjälpa menmen ungen kommer ut när den är färdigt så det är väl bara att acceptera att jag inte kan göra någonting åt det, mer än att hoppas.



Vackra mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0