Kul historia!

Pratade med mamma i dag och hon berättade en hel kul historia som jag bara måste dela med mig. Det första hon sa innan hon berättade denna historia var "jävla apor det finns här". Haha, apor?! Så berättade hon att Micke satt på balkongen och mamma hade precis duschat, de skulle "byta av" varandra så micke kunde duscha och mamma njuta på balkongen innan de skulle iväg. Så hade en apa hoppat dit och snott hennes pringles som stod på bordet sedan hade den hoppat vidare till hustakets kant. Sen hade den setat där med pringels burken, tittat ner på mamma och micke och käkat deras chips. Jag kunde inge annat än skratta. "Gud vad kul".. "Kul!? apan tog mina pringels" HAHA! Den historien gjorde min dag kan jag säga, ser verkligen händelsen framför mig.

Nu sitter jag och petter och ser hockey, faktiskt med pringels som jag var tvungen att köpa. Blir nog kväller för mig efter hockeyn då jag är helt slut i huvudet och känner att jag behöver sova ut. Jag kan ju inte somna om när P går till jobbet 7 på morgonen så man är lite trött så här på kvällskvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0