Långledig

Då var det ledigt tills måndag, dock är jag alltid ledig men min karl är ju hemma hela dagarna nu så då slipper jag känna mig ensam.
Idag så var vi till sandviken en sväng med mormor och kollade om det fanns billig färg men det fanns knappt någonting så vi sket i det. Jag får måla sen, tar och sätter upp tapeterna först eftersom jag har allt hemma som jag behöver till det utom ett tapetseringsbord. Jag håller också på att måla köksstolarna vita ska dom bli, det blir faktiskt skit snyggt så jag är super nöjd över resultatet, Har dock 2 och en halv stol kvar men måste köpa mer vit färg.

Nu ska jag fortsätta med målning av stolar för har brottas med kira ett tag nu och försökt klippt hennes klor men det är helt omöjligt! Vi får försöka att både pappa och petter håller i henne för hon måste verkligen klippas. Jaja, nu blir det målning och hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0