Last car standing

En man ringde nyss och var intresserad av bettan så vi får väl hålla tummarna att hon förvinner men känner lite sorg måste jag säga. Tänk vad vi hunnit med på den korta tid vi haft tillsammans, både hunnit malmö och linköping. Men man ska inte ropa hej innan man vet någonting mer, brukar bli alldeles knas då.

Idag, i brist på annat, så for vi ut till stjärnsund och kollade på en stuga mamma och micke är intresserade av. Och herreminskapare vad underbart fint det var där ute i ingenstans. De som bor där var hemma och var mycket trevliga och bjöd in oss på en liten privat visning, mycket uppskattad! Sedan innan vi for hem så fick mackan och petter hjälpa honom att sjösätta båten så han fick ut någonting av våran spontana besök också:)
Vi kom också fram till att han känner micke då hans son och micke spelat hockey i hop 1800 frysitfast. Och min morfar kände han också, dock känner väl alla i den äldre generationen till min morfar här i hofors, rikskändisen!

Sitter nu hemma och väntar på att min bror ska hem sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag kan få mig lite sömn inatt iaf. För jag håller på att bli galen av att inte kunna sova plus att jag är kokhet så jag svettas fast det är iskallt i rummet. Det är inte okej och jag börjar bli halv galen för det ända som hjälper mot min jävla huvudvärk är just sömn.


ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0