Måndag 31 Maj

Ny vecka igen då, nu går tiden riktigt fort och så händer det saker nästan hela tiden. Känns riktigt skönt att dagarna flyter på och man slipper sitta och spendera massa dötid hemma. Dagen har iaf bjudit på kanon väder så jag och mor packade lite picknick och for till edskemasugn. Var kanon härligt att bara ligga där, koppla av och förhoppningsvis har man fått lite färg. Annars jävlar, ska nog förmoligen sola med linda imorgon då det skulle bli fint då också så jag får hoppas att det tar ngt då.
Efter dagen med mor åkte vi hem och då tog jag med mig P till långsjöng och spenderade lite tid där eftersom man ska njuta så mycket som möjligt när det är fint eftersom man inte kan lite på vädret i sverige.

Jag tog sedan med min P, nisse och lillebror till sandviken där vi inhandlade ett metspö, krokar och så en basketboll så vi ska snart iväg och lira lite basket! Ska bli intressant att se vad man orkar, hoppas detta spel får igång någonting för nu börjar jag bli otålig och den lille/a verkar inte visa några som helst intresse på att komma ut, men denna vecka känns som en bra tid för barnafödande tycker jag!!

Ja, justia jag var faktiskt lite irreterad härom dagen som jag tänkte skriva av mig om men det har jag helt glömmt bort men nu kom jag på det... Jag handlar ALDRIG på ica, finns ingen riktig anledning till varför jag gör det utan det har bara blivit så, men nu så gjorde jag och mamma det och jag har aldrig blivit så besviken någonsin. Vi fick slänga hur mycket mat som helst som var MÖGLIA!! Alltså hur fan kan färsk frukt och förska grönsaker vara mögliga? Det är fan helt otroligt blev så jävla arg så det var första och sista gången som jag handlade på ica punkt! Det är inte okej, faktiskt!

Nu ska jag fylla vatten flaskorna sen så tänkter jag, P och nisse fara till P3 och lira lite basket! Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0