Måndag

Då var det ny vecka igen men denna vecka behöver jag bara någonting att rora mig med i 2 dagar, idag och imorgon! Än så länge har jag hunnit våldgästa mormor och Linda. Men klockan är bara halv 3 så börjar få lite panik om hur jag ska lägga upp eftermiddagen, karln slutar fyra så kanske tar med honom till torsåker en sväng.
Jag ska nu försöka fördriva tiden i 28,5 timmar till för sen sätter sig jag och min bror i bilen och far mot arlanda för att hämta mor! Som jag har längtat tills hon ska komma hem och det känns så skummt att hon kommer redan i morgon.. Tiden går så fort men ändå så långsamt, snart sitter jag där med en unge som ska flytta hemifrån också.. det står inte på..

Blir att våldgästa linda tills hon sticker till jobbet halv 4 och då går jag och Kira hem för att invänta P. Sen blir det torsåker för hela slanten, lika bra det!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0