Mat är min grej!

Hade lite problem med vad vi skulle göra för mat idag så jag tog och slängde ihop en röra som blev förjälva bra!
Det blev lax med grönsaker kokade i grädde + att jag hade i lite räkor och ris, det vart så jäkla gott att jag åt alldeles för mycket än vad jag klarar av. Det sura är att man blir så himla trött av att äta sig mätt och jag som heller inte sovit någonting inatt så det är lite jobbigt att försöka hålla sig vaken. Blir en mycket mycket tidig kväller idag.

Ikväll kommer jag att bli tvingad att se fotboll för MFF spelar. Men jag får väl stå ut med det så mycket hockey min karl har fått stått ut med under vintern plus att hockey VM börjar på fredag.
Jaja, hejja Malmö för idag!


Mitt livs kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0