Morsdag

Först och främst vill jag säga grattis till min mor på mordag!

Sitter här och har nyss tryckt i mig lite frukost och funderar på att gå ut och ta en liten promenad innan jag sätter igång med städningen här hemma. Det har blivit lite av en rutin att städa såhär på söndagar och nu fick vi kanon väder också så då håller man humöret uppe. Jag har dock inte vart ut än så det kanske inte är så varmt som det ser ut men det märker ví alldeles strax.
Jag måste också ta och måla vaggan så den är klar tills det är dags, jag ska nog ta tag i det imorgon. Nu har jag en såndär vecka igen då jag inte har någonting planerat förutom på fredag då jag ska till MVC. Så Det ska bli intressant och se vem som ska bli mitt offer denna vecka då jag känner att jag måste göra någonting hela tiden annars blir jag helt galen. Alla säger att jag ska försöka vila och ta det lugnt.. Jamen heja, vem fan har ro att ta det lugn i dessa tider?! Nej, här blir det inge vila utan här vill vi att det ska gå i fullfart och helst lite forstare.

Jag har ju lite bestämt att min krabat ska komma ut idag men än så länge verkar den inte alls lyssna på vad jag har att säga. Varför kan inte jag också få följa trenden att få ut den 10 dagar före?? Jag kommer väl få ut den 10 dagar efter istället!! Fast det skulle vara lite kul om den kom idag för både min mor, bror och petter är bakis, pappa är ensam med alla barn, min faster är i solvalla, min moster har ingen fungerande bil.. Haha, lite kaos det skulle bli och det skulle vara skit kul! Dock ända nackdelen är väl att jag inte vill ha en karl som är bakis och luktar sprit som står och stöttar mig.. nejnej!

Nu blir det att ta ut hunden sen ska jag börja plocka lite för att sedan bege mig till mor för lite fika och mys! Det ska bli en lugn dag och bara njuta innan verkligheten sätter igång imorgon.



Grattis på morsdag! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0