Nedräkning

3 veckor. 21 dagar. 494 timmar och 25 minuter. Det är precis vad det är kvar tills min beräknade dag. Man ska ju inte strirra sig blint på just datumet man fått utan det är ju Bf +- 2 veckor så om en vecka kan det vara dags och det skulle ju inte alls skada. Den kommer när den kommer .. Fastän jag inte gått över så känner jag mig redan som en elefant som ska komma och gå gravid i 22 månader. Men så illa är det väl egentligen inte men när man bara sitter och väntar så blir man lite smått galen och jag förstår inte hur karln står ut med mig.

Idag så har vädret vänt och den fina solen har tagit semester vilket inte alls uppskattas. Får väl glädjas åt att det iaf är varmt ute. Nu ska jag klä på mig och ta mig ut med hundrackarn och sedan kanske diska lite för det behövs innan det byggs på och blir en sån där skit jobbig stor hög som man kan spy över. Jag måste ner och kolla om det finns ledig tvätt tid också för spjälsängen är fylld med tvätt.. PUST!


Lekte lite med photoshop, tog bort anton i bakrunden och någons arm i hörnet, rätt nöjd faktiskt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0