Sammandragningar

Fyfan för igår kväll säger jag, hade sjukliga sammandragningar hela kvällen. Skrämde karln lite men kännde att det var ingenting att oroa sig för men at fattar inte han riktigt men det är gulligt när han blir orolig.
Känner att det är inte dags att trycka ut ungen än men skulle inte grina om den kommer om 3 veckor men jag har lovat mor att hålla mig till hon kommer hem. Lika bra att lyssna annars blir det liv i lådan.

Hade en kanon kväll annars igår med Linda, Micke och Petter. Vi spelade pingis, åkte till sandviken och käkade donken som satt sjukt bra kan jag säga! Gott som fan!

Nu ska jag och P iväg och handla sen ska jag ställa mig och laga mat för jag är sjukt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0