Snart så ..

Snart så är det dags för våran krabat att se världen, inte allt långt kvar. 3 veckor och 5 dagar kvar tills beräknat datum. Vi har ju alla suttit och haft lite små roligt åt när vi tror att knotten kommer ut, speciellt dom som tror att den kommer senare. Inte alls kul säger jag då! Vi har iaf satt våra datum och så får vi se om det är någon som prickar rätt, skulle vara kul att höra om vad de tror för kön också, det ska jag kolla upp! Sätter ut en lista sen på när folk tror att lille-a kommer och vad det blir, intressant! Var med och gissa!


Jag har nyss stigt upp och vädret var inte alls mycket att hurra för och så har jag en jävla hosta men som brukar lägga sig framåt em. Idag ska jag ta med mig therese in till sandviken för att se jullans bal. Ska bli kul att se hur fin hon kommer att vara, ska ta massa kort nu när jag har en kanon bra kamera. Lånade brors kamera så jag kan ta lite fina gravbilder innan den kommer ut, men jag är inte alls bra på sånt så kanske väntar tills mamma kommer hem för hon är så kreativ. Blir nog hur bra som helst men nu ska jag kasta i mig lite frukost och sedan dra med mig karln ut på lite promenad.



Syskonkärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0