tältning

Nu är vi alla helt slut här hemma för igår kom min karl på den briljanta idén att vi skulle tälta och självklart så lyckades han övertala mig. Så vi packade bilen full, hämtade ved i torsåker sen åkte jag, petter, mackan och kira ut till edskemasugn. Vädret var inte tipptopp igår heller om man säger så men det hindrade tydligen inte oss, jag och marcus snabbade oss med att få upp tältet när det var uppehåll och sedan var vi fit for fight. På kvällen så ringde sofie och ville vara nattgäst hos oss och blev lite chockad av att vi var och tältade men det slutade med att jag hämtade henne i hofors. Vart mys framför brasan och inne i tältet med lite spel och gotta.
Man var inte skit kaxig när man vaknade i morse, fast jag vaknade mest hela tiden under natten så klockan 6 när jag steg upp hade jag sjukligt ont i ryggén och kan säga att det är inte bättre nu. Men vi vaknade upp till en underbar morgon!

Petter ligger däckad i sovrummet, kira ligger däckad här i soffan och jag och marcus ligger som slakt framför toy story 2. Så ikväll blir det inte många knop, ända rörelse kommer bli när jag ska plocka upp godis i godispåsen.



Uppsatt och reda för övernattning






Klockan 6 på morgonen och P arbetar på brasan


Såhär slut är kira just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0