Torsdag

Idag har jag mitt ända planerade besök och det är ju till MVC om ca 45 minuter. Sen har jag ingenting planerat, inget speciellt iaf men vad jag vet är att kvällen kommer att bestå av hockey. Sverige-Danmark i kvartsfinal och det hade ju varit en fet miss om vi förlorar denna matchen. Men man ska väl inte hoppas på för mycket för danmark har ju skrällat en del under detta OS. Var lite oroliga för sverige där ett tag då dom spelade som ett gäng krattor men tycker att det ordnat upp sig riktigt ordentligt nu på dom senaste matcherna, hoppas det håller i sig bara!

När man tittat på vad vi ska få för väder i veckan har man inte jublat allt för mycket då jag endast sett att det skulle bli molningt och någon regnskur. Man ska inte alls lita på vädret utan när man vaknar så tar man sig en titt ut genom fönstret och det var precis vad jag gjorde i morse men ändå satt jag på mig jeans innan jag gick ut på prommis med kira. Hur dum får man vara? Både hon och jag höll på svettades ihjäl efter halva vägen så det blev bara en haltimmes promenad. Tror inte jag man ska gå så mycket med henne nu när det är så varmt, bättre att ta korta prommisar och vänta till kvällen.

Jag har ju iaf turen att kunna klä av mig lite kläder, svårare för hunden dock, så jag slängde av mig jeansen och toppen jag hade och satte på mig ett par shorts som jag inte kan knäppa och ett långt slappt linne. Haha, tur ingen ser att shortsen är öppna i midjan ser väldgit komiskt ut måste jag säga, men som sagt det är inte mitt fel att jag är fet och snart ska jag bli smal! gud vad sökönt det ska bli att träna igen, helt underbart.. Fyfan vad vi ska gå ner!! Hurtig ska vi bli!



Du är hela min värld, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ursäkta gumman men du har en stor del i att du är rund om magen just nu. Sen är det WM o inte OS som dom spelar. Puss puss ses snart Många kramar

2010-05-21 @ 03:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0