Valborg

Igår firade vi valborg med att bjuda mormor på pizza. Ingenting speciellt hände utan vi tog det lugnt hela kvällen förutom att vi drog ut till skogen med Kira så hon kunde få lite kvälls promenad då hon var livrädd för att gå ut bland smällarna. Hon har legat livrädd hela natten och nu på morgonen så har hon också varit skakis men jag fick ut henne på en liten promenad nu på morgonen iaf.
Jag hade sovmorgon i morse och vaknade strax efter 8 vilket är rätt sent för mig nu förtiden då jag har en tendens att vakna halv 7-7.

Igår var jag till barnmorskan också och allting såg jätte bra ut och lille-a ligger med huvudet nedåt och redo för att komma ut, förhoppningsvis när jag säger till! Nästa gång vi kommer dit ska vi gå igenom förlossningen.. Förlossningen?! det är helt sjukt att det är så nära eftersom jag inte ens har fattat att vi ska ha en bebis så ska man gå igenom hur man ska få ut den lille saken?
Jag tänkte jag skulle försöka springa förbi Jennie och Putte idag och titta på deras lilla nyfödde tös. Kommer man ju inte längta ännu mer efter sin egen, men jag gör allt för att den ska komma ut i v38 så vi får väl se om det fungerar. Jag blir väl den ända av mig, mamma och mormor som kommer gå över tiden det fattar ju alla.


Härlig sommar natt för ett x antal år sedan!!
Längar till sommarvärme och ett mumsigt glas vin;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0