Beijing in six days..

Om 6 dagar sticker vi till beijing och har 3 veckors semester, härligt härligt! Jag bara längtar till att få komma till det där underbara landet igen och deras underbara mat. Finns inge bättre än maten i kina. Jag kan dö för den!

Idag är det storm ute så inte alls roligt att vara ute och promenera, men måste man så måste man.. Igår tränade jag med grabbarna också så var ett riktigt träningspass vilket behövdes. Jag behövde köra slut på mig. Det är synd man inte har bil så man kan träna inne i sandviken också, för hockey är fan bland det bästa som finns!
På lördag ska jag väg med damerna och spela match i söderhamn, vi har samling 05.20.. Inte för att jag riktigt vet varför för jag tror inte det finns någonting vi kan göra där klockan 7 på morgonen. Ska kolla med tränarn idag så dom inte räknat fel så vi kommer dit en timme tidigare än vi behöver för det är ganska onördigt.

Så nu ska jag försöka plugga lite sen käka och sedan iväg på träning. Lyckades få tag i en historia bok också, så slapp undan lite billigare och det är skönt.
Jaja, jag haar inte tid med sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0