Helg igen!

Fredag igen, tiden bara springer iväg. Helt sjukt! Iaf så ska vi snart få lite semester och det ska bli helt underbart.
Det ser ut som helvete här hemma då vi flyttade det sista från gamla lägenheten igår. Jag hinner inte göra någonting heller då Albin tar all min tid och kraft. Får bli när petter kommer hem.

Ikväll tänkte jag slänga ihop lite laxgratäng, kan bli förjävla gott! Sen måste jag börja se efter vad vi ska ha med oss till kina,, ringde HC och bara för att petter ska få ett papper på sin medecin som han äter måste vi betala 400 spänn!!! det är fan otroligt, FYRAHUNDRA SPÄNN. för ett papper?! jaja kan ju inte göra mycket åt det.

Nu har äntligen lillen somnat så ska försöka plocka lite så det ser någorlunda bättre ut än när han gick imorse..
Men det ska finnas ork också.

Aja, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0