8 September 2010

Nyss varit ute på en prommis med mina små. Sjukt jobbig med tanke på att man är inte riktigt frisk hostar så huvudet ska gå sönder. + att albin blivit sjuk också kan knappt andas och hostar gör han också, stackarn! Hoppas han blir bättre snart och lyckas sova om nätterna. Nu vaknar han stup i ett så det blir ingen sömn för varken han eller mig.

Iaf så tänkte jag att jag skulle försöka att packa lite då vi typ flyttar om 3 veckor och sen sticker vi till Kina efter det. Ska försöka att få nyckeln tidigare så vi slipper komma hem till en massa kartongen när vi varit och hälsa på mamma och micke. Iaf så är det en nysustad 3a och albin kommer få ett himmelsblått sovrum så nu blir det mycket roligare att köpa saker när vi har någonstans att sätta dom. Undrar när dom börjar sova i eget rum? Får man köpa en såndär barnvakt..

Justia, jag ska börja studera också hittat mycket kurser nu som är sjukt intressanta. Mycket har med vård att göra men det verkar faktiskt intressant. Känns som jag är lite inne på sjuksköterska men ändå inte. Jag hatar både sprutor och blod så jag ser inte hur det ska fungera. Det roliga är att jag ska plugga kinesiska också så det ska bli himla kul kanske man pratar bättre än morsan när allt är klart.
Nu ska jag försöka städa lite och kanske få någontiing packat. Lite svårt när killen är vaken men han kan roa sig en liten stund i baby gymmet, iaf tills han tröttnar.


Jag har ju inte berättat så mycket om när Italien var här, kanske inte skit intressant men vi har iaf varit ute och plockat massa svamp då italienarna är galen i svamp. Det är nämligen så att man måste betala för att plocka svamp i skogarna i Italien. Så jag, pappa, chiara och Gouido var ut. Cissi hon vågade inte för hon är rädd för björnar. Haha!


Gouido


Pappa:)

Chiara

Albino får avsluta bloggen. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0