Back in business

Nu har jag inte skrivit på över en hel vecka men har varit uppe mitt i en flytt och haft saker hela tiden som ska göras. Men nu har vi iaf flyttat klart, nästan, vi har förrådena kvar som ska tömmas bort vid gamla lägenheten men det får vi nog fixa nästa vecka för jag har fullt upp nu. Igår hade jag inte mycket tid över till annat.. Halv 10 kom bror med bil och då skjutsade jag han till jobb, hem och hämta Albin, hämta mormor, in till gävle och hämta Albins pass sen så stannade vi i valbo för Mat, Ikea och lite annan shopping. Jag hittade ett linne, ett par skor och en BH som alla 3 ska bäras på lördag då vi ska fira Daniel och Julia som fyllt år. Sen åkte vi hem och då skulle jag hämta bror på jobb, ner till ishallen och packa trunken, hem käka, in till sandviken och träna det var förövrigt skit kul! Var länge sedan man körde en riktigt träning, ett år sedan typ. Så man var lite ringrostig men kommer väl igång senare:)

Idag ska vi göra klart med viumet så vi kommer iväg till mamma någon gång. Vi har bara kortknäppning och bancheckar kvar sen så kan vi skicka in alltihpa och det gör vi IDAG! Igår hann vi inte då banken stänge innan vi hann dit så det får bli idag istället. Men nu har vi allt det viktiga klart. Satt och fyllde i alla jävla papper igår så hoppas för guds skull att det inte blir krångel som med thereses visum..

Nej, nu ska jag ta och äta frukost sen upp på brukett och fixa allt som ska fixas sen måste jag verkligen hem och plugga innan jag ska ner till ishallen. Lovat linda att komma ner då hon ska på is igen:) Så jävla kul!


Min son är för övrigt vackrast i världen och hela mitt liv. PUNKT!

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

Han är bedårande=)

2010-10-03 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0