Sick

Jag är så jävla förkyld så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, var fan över ett år sedan jag var sjuk sist så känns inte riktigt okej. Snyter mig så det känns som huvudet ska sprängas på mig men det får jag väl helt enkelt leva med. Hoppas bara inte lill killen blir sjuk för det är nog jobbigt för honom som det är. Jag har nämligen konstaterat att han har en mildare form av kolik så det är lite jobbigt för både han och mig på kvällarna. Och nu när man är dålig har man noll tålamod också. Förhoppningsvis går det över snart.

I onsdags gjorde iaf vi en liten spontan galen grej, vi packade väskorna och GICK ut till senshyttan. Tog typ 4 timmar att gå dit men då handlade vi, hämtade ut medecin och hämta ciggen men på hemvägen tog det oss bara 2 timmar och gå hem. Det var nog för att P hade krut under fötterna har aldrig sett honom så snabb någon gång.

Nu ska jag ta och göra våran första måltid för dagen, slänger ihop lite köttfärsås och makaroner. Blir fin fint det!!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0